• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home GroenGeelHart TV

GGHTV: Andre van Es: ‘ADO betekent alles voor mij’

17 maart 2016
7

Andre van Es aka Taci was 30 jaar lang materiaalman bij ADO Den Haag. De club was alles voor hem en de spelers liepen met hem weg. Taci had zijn droombaan totdat hij op 4 februari 2014, van toenmalig directeur Piet Jansen, te horen kreeg dat hij zijn koffers kon pakken. Groen Geel Hart sprak met Taci over ADO Den Haag, het leven als materiaalman en het leven na ADO Den Haag. Een gesprek over clubliefde, met geweldige anekdotes, vreugde en pijn.

ShareTweetSend

Reacties 7

  1. ansje says:
    10 jaar ago

    geef deze man zijn hart en ziel terug en laat hem terug komen. wij Hagenaars laten zien dat we achter ado staan en ado moet laten zien dat e achter hun mensen staan. dus gewoon weg neem deze man terug!!!

    Beantwoorden
  2. Rene de Zoete says:
    10 jaar ago

    Deze heeft het niet verdient om als oud vuil weg gezet te worden na 30 jaar materiaal man voor ADO te zijn geweest het is een schande dat deze hagenees door toe doen van een klootzak. Van een directeur. Ontslagen. Is ADO is bekend met het feit dat zij naast het voetballen zich ook inzetten voor de Haagsche medemens laat dan nu ook. Jullie Ballen zien en geef deze man zijn baan terug

    Beantwoorden
  3. supporter says:
    10 jaar ago

    was er dan niemand die voor hem opkwam. als de spelers hadden gezegd dan voetballen wij niet meer dan had andre mogen blijven. maar ja je weet het in het leven als het er op aankomt dat sta je alleen.

    Beantwoorden
  4. Peter says:
    10 jaar ago

    Γ­dd supporter, je staat alleen als het er op aan komt na 30 jaar zo aan de kant gepleurt en niemand van ADO die hem helpt, zo zie je maar als je je stinkende best doet, JAMMER ADO.

    Beantwoorden
  5. Rene says:
    10 jaar ago

    AndrΓ© is een icoon geworden en het is dan ook schandalig dat er zo met deze man is om gegaan
    ik al supporter heb nog geprobeerd een Facebook actie op te zetten maar zelfs onder de supporters was daar geen animo voor
    net wat Peter en Supporter zeggen ……..je staat er alleen voor
    Onze club is diep gezonken ………25 jaar geleden hebben we ook al eens een actie op touw gezet om 6 spelers terug te krijgen in het elftal
    De bestuurskamer bezet in het zuiderpark …….dat was nog eens een tijd
    Als je nu een wegwerpgebaar maakt krijg je een stadionverbod

    Ik zie en spreek AndrΓ© gelukkig nog veel bij FC Den Haag en hoop echt voor deze man dat er nog een tijd komt dat hij nog wat kan doen bij ZIJN Club

    Beantwoorden
  6. Chee says:
    10 jaar ago

    Andre moet blijven… andre 4 evah…

    Beantwoorden
  7. Croes says:
    10 jaar ago

    Zijn ze goed in bij ADO, mijn vader hebben ze er ook uitgegooid naar 20 jaar trouwe dienst. Zit ook thuis! Kut beleid daar

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

TunesiΓ« - Nederland is geΓ«indigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen