• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Beugelsdijk: ‘Ik vind wel dat ik beter speel dan vorig seizoen’

18 januari 2018

Bron: Haagmedia

Bron foto: Richard Mulder

0

Met een verrassende zevende plek hervat ADO Den Haag zaterdag tegen VVV de voetbalcompetitie. Als het aan Tom Beugelsdijk ligt, wordt die positieve lijn doorgetrokken. Een geslaagd trainingskamp in het Turkse Belek moet daarvoor de basis hebben gelegd.

Wie je ook spreekt bij ADO Den Haag; iedereen is het erover eens dat het trainingskamp in Belek uitstekend is verlopen. Verdediger Tom Beugelsdijk is daarop geen uitzondering. β€œDe bedden, het eten en de velden; alles was top. Daardoor hebben we goed kunnen werken. We hebben keihard getraind, twee goede oefenwedstrijden gespeeld, maar na zeven dagen van een lopend buffet eten was ik er ook wel klaar mee. Het is ook goed om weer in Nederland te zijn.”

De verdediger ziet wel het belang van de trainingskampen in. β€œOmdat je als groep toch dichter bij elkaar komt als je, naast al die trainingen, drie keer per dag samen eet en spelletjes doet. De sfeer was onderling goed en daar kunnen we straks alleen maar plezier van hebben.”
Na een sterke eerste seizoenshelft, die ADO Den Haag met een zevende plek afsloot, kan Beugelsdijk niet wachten op de hervatting van de competitie. β€œDeze week nog goed trainen en dan moeten we er klaar voor zijn. Ik heb er in ieder geval zin in en ik denk dat het er voor ons goed uitziet! Bijna iedereen is fit, zelfs Kanon mag binnenkort uit het gips. Daarom zouden we ook in de tweede seizoenshelft goede prestaties kunnen neerzetten.”

Extra investeren
Zelf is de 27-jarige centrale verdediger aan een beter seizoen bezig dan de vorige jaargang. Toen verloor hij zijn plek aan zijn vriend Thomas Meißner, maar nu is hij onbetwist basisspeler. Zelfs na een schorsing van vier duels en na een gemiste wedstrijd wegens een blessure, keerde hij terug in de basis. β€œJa, ik vind ook wel dat ik beter speel dan vorig seizoen. Hoe dat komt? Ik heb in de zomer extra in mezelf geΓ―nvesteerd. Veel lopen met conditietrainer John Nieuwenburg. Word je niet vrolijk van, maar daar heb ik nu wel voordeel van. Dat je 95 minuten kan knallen in plaats van 70, is gewoon belangrijk. Maar wat ook helpt, is dat het team goed draait. Ik ben toch een jongen die makkelijker meespeelt in het geheel als het goed gaat dan als we minder presteren.”

Politieke ambities
Naast zijn voetbalcarriΓ¨re lijkt hij ook politieke ambities te hebben. Beugelsdijk staat op de kieslijst van Groep De Mos. β€œIk sta achter hun ideeΓ«n, omdat die volgens mij goed voor Den Haag zijn en ik heb op hen gestemd. Maar het is niet de bedoeling dat ik nu in de gemeenteraad ga zitten. Misschien ooit in de toekomst, maar nu richt ik me nog helemaal op het voetbal!”

ShareTweetSend

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. πŸ’›πŸ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen