• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws
Volgend hoofdstuk overname: Japanners dicht bij overname

Goed nieuws: licentie goedgekeurd, geen drie punten in mindering

21 oktober 2021

Bron: ADO Den Haag

Bron foto: Angelo Blankespoor / Soccrates Images

11

De licentiecommissie van de KNVB heeft de begroting van het seizoen 21/22 van ADO Den Haag goedgekeurd. Deze nieuwe begroting is met de steun en hulp van de gemeente Den Haag tot stand gekomen. Door het besluit van de licentiecommissie kan ADO Den Haag dit seizoen uitspelen. Met de goedkeuring van de nieuwe begroting is tevens een extra korting van drie punten van de baan. De teller voor dit seizoen blijft dus definitief op minus zes punten staan. Er is wel een voorwaardelijke straf van drie punten opgelegd indien volgend seizoen de begroting niet voor 15 juni is goedgekeurd door de KNVB.

Niet alleen kan ADO Den Haag het tot nu toe succesvolle sportieve seizoen afmaken, het besluit van de licentiecommissie biedt tevens de gelegenheid voor ADO Den Haag om een definitieve oplossing te vinden voor nieuwe eigenaarschap. Behoud van de licentie was en is een essentiรซle voorwaarde om tot een weloverwogen oplossing te komen voor ADO Den Haag.

Directeur Edwin Reijntjes is blij met de uitkomst: “Onze speciale dank gaat uit naar de wethouders Bredemeijer en Mulder. De gemeente Den Haag heeft ons met raad en daad geholpen. Wij zien dat als een erkenning van de maatschappelijke betekenis van ADO Den Haag voor de stad en de grote rol die ADO Den Haag voor onze supporters speelt.”

ShareTweetSend

Reacties 11

  1. Ton Voorburg (fan vanaf 1971-1972) says:
    5 jaar ago

    Eindelijk eens GOED nieuws! Nu weer concentreren sportieve zaken….er is nog een hoop te winnen dit seizoen!

    Beantwoorden
  2. rws says:
    5 jaar ago

    Hele opluchting dit! Hopelijk kunnen ze nu gaan bouwen aan een stabiele club die speelt waar het thuishoort. Het liefst zonder huisjesmelkers aan het roer, maar met mensen die het echt in het belang van de club willen doen. Dus ook geen arabieren of jappen, maar gewoon met een grote groep welvarende Haagse supporters.

    Beantwoorden
    • FCDH says:
      5 jaar ago

      Die welvarende hagenezen zijn er niet heb je nou tog wel door of zie jij het nog steeds in handen van ome jol komt of je Haagse vriend John van Z

      Wordt wakker man er moet geld in de club gestoken worden niet mensen die schreeuwen

      Beantwoorden
      • rws says:
        5 jaar ago

        Maak je altijd domme aannames? Of is dit het eerste bericht van mij dat je leest?

        Beantwoorden
        • Rijsbergen says:
          5 jaar ago

          Waarschijnlijk begrijpt hij het niet RWS.

          Beantwoorden
          • rws says:
            5 jaar ago

            Hij heeft sowieso moeite met lezen….

  3. Hans says:
    5 jaar ago

    Top en nu rust bij de spelers en de 6- punten inhalen

    Beantwoorden
  4. Ooievaar says:
    5 jaar ago

    Zo is het RWS. Geen vreemdelingen en zeker geen Huisjesmelkers. Gemeente en groep Jansen. Maar wรจl in die volgorde. En Jol heeft alleen maar geld op het ijs gegooid met zijn sergeant Hamdi en 37 mislukkelingen. Maar die zal nooit en te nimmer รฉรฉn euro investeren. Dat schijnen er maar heel erg weinig te beseffen. Anders hadden hij en die Huisjesmelkers met Ed Maas dat al lang gedaan. Ik wens ze veel succes met hun parkeerplaatsen. Wellicht Frederik Hendriklaan en Van Stolkpark?

    Beantwoorden
  5. Ooievaar says:
    5 jaar ago

    En van mijn kant een groot compliment aan ADO man Reijntjes. Ga er maar aan staan zeg. Eerst maken Jol en Hamdi de club z’on beetje eigenhandig kapot met de vorige bestuurders. Hij is slechts a.i. heeft zich rot gewerkt, en krijgt dan als ‘dank’ emmers stront over zich heen omdat die Huisjesmelkers en Jol de club in een wurggreep houden, en of weglopen, en daarna zoals Jol ‘doodleuk’ het succes te claimen van Brood en de jongens.

    Speciaal compliment ook voor die kanjers op kantoor. Het gewone personeel dus, die met dreigend ontslag boven het hoofd, zich rot heeft gewerkt en nog steeds doet om de club draaiende te houden.

    Voor die groep, die nooit ergens een stem in heeft ben ik extra blij.

    Uiteraard zal ook Reijntjes fouten hebben gemaakt, maar hij staat er wel, en loopt dus niet weg zoals Hamdi en Jol. Ik ga niet mee met de meute om die man aan de schandpaal te nagelen. Volgens mij heeft hij niet gelogen door te zeggen dat het goed zou komen. Nu nog een goede eigenaar. Maar dan een partij die niet de parkeerplaatsen als prio รฉรฉn t/m 36 ziet…

    De licentie is gered, ja uiteraard, dat roep ik al 10 jaar. De gemeente is je sponsor en redding. Niet Maas en zijn hulpknechten en Jol. Toen niet, nu niet en nooit niet. De kans dat Jol investeert is net zo groot als dat we komend seizoen weer in het Zuiderpark spelen.

    Fijne dag ieders,

    Ik ga naar mijn werk

    Gegroet.,

    Ooievaar

    Beantwoorden
  6. Zuiderparker says:
    5 jaar ago

    Ben erg blij maar ook heel verbaast. Licentie gered, en meerdere kopers die nu tegen elkaar gaan opbieden. Nou zou je dan toch zeggen alle reden om blij te zijn. Maar nu moet men Rijntjes beschadigen. Die past alleen op de winkel. En moet hoe dan ook die Jol met zijn misperen weer in het zadel worden geholpen met zijn huisjesmelkers.

    Die Jol geeft net zo veel om ADO als die Huisjesmelkers. Geen moer dus.
    Maar men blijft maar zeiken over die Jol. Gelukkig komt hij niet meer aan bod. Die gemeente zal snel met hem afrekenen. Die hebben de buik vol van die degradatie en dan weer garant staan door zijn adviezen.

    Bestuur is schuldig maar Jol en Hamdi zeer zeker ook. Wegwezen!

    Beantwoorden
  7. Rijsbergen says:
    5 jaar ago

    RWS en moeite met schrijven,je schrijft tog als toch, toch.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    ๐Ÿงก ๐‘ซ๐’† ๐’˜๐’Š๐’๐’๐’‚๐’‚๐’“ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’Œ๐’†๐’๐’…! ๐Ÿงก

Nederland - Zweden is geรซindigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

Stuur ons even een privรฉbericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    ๐Ÿงก ๐•๐Ž๐Ž๐‘๐’๐๐„๐‹ ๐„๐ ๐–๐ˆ๐! ๐Ÿงก

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart รฉn namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

๐Ÿ‘‰ Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

โšฝ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er รฉรฉn winnaar uitgeloot.
โšฝ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
โšฝ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“ ๐‘ฎ๐’“๐’๐’†๐’ ๐‘ฎ๐’†๐’†๐’ ๐‘ฏ๐’‚๐’“๐’• ๐’‘๐’‚๐’Œ๐’• ๐’–๐’Š๐’• ๐’๐’‘ ๐’…๐’† ๐’ƒ๐’“๐’‚๐’…๐’†๐’“๐’Š๐’†!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! ๐Ÿ’›๐Ÿ’š

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen