• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Derksen: ‘Jansen een ramp voor het voetbal’

27 maart 2014
7

Piet Jansen kwam over van de HTM en zwaait nu de scepter bij ADO Den Haag. Niet iedereen is echter fan van de algemeen directeur. Neem bijvoorbeeld Johan Derksen.

De voormalige hoofdredacteur van Voetbal International noemt de aanstelling van Jansen een ramp voor het voetbal. “Je bent pas een goede directeur als je een jaar of tien in het voetbal meeloopt”, begint de 65-jarige Derksen zijn relaas tegenover Omroep West. “Je moet weten wie te vertrouwen is en wie niet en dat je een beetje de voetbalcultuur leert kennen. Deze man hebben ze bij een bedrijf achter zijn bureau weggehaald en die poten ze bij ADO Den Haag en dan moet hij die club runnen.”

“ Als ze mij morgen bedrijfsleider maken bij de bandenservice, dan ga ik op m’n bek”, vervolgt de televisiepersoonlijkheid van RTL7. “Het is een zegen voor een club als er mensen beleid voeren die al heel lang meelopen, want ervaring is alles in het voetbal. Er moet een frisse wind waaien, maar ik begrijp daar nooit wat van. Ik ken geen beursgenoteerde bedrijven waar ze een directeur benoemen die geen enkele ervaring heeft in de branche, want dan komen de aandeelhouders in opstand.”

Ook liet Derksen weten niet echt onder de indruk te zijn van ADO Den Haag. “Tom Beugelsdijk is een leuke cultheld. Daar hebben we een zwak voor. Hij doet zijn best, maar hij kan niet voetballen. Vanwege zijn lichaamskracht gaat er wel dreiging van die jongen uit. Mike van Duinen vind ik een overschat talent. Op een hoger niveau komt hij balvaardigheid tekort en doet hij echt niet meer mee. ADO Den Haag stelt kwalitatief niets voor, maar de inzet maakt het leuk om naar te kijken.”

ShareTweetSend

Reacties 7

  1. Michel says:
    12 jaar ago

    Over Piet Jansen ben ik het eens, maar achter het bureau bij de HTM kon hij het ook al niet, ik heb het van dichtbij mee gemaakt. Dankzij zijn wanbeleid is de HTM alleen maar de afgrond in gegaan en heeft hij en de directie zijn zakken gevuld. Een typisch voorbeeld van korte termijn denken en zakken vullen.

    Beantwoorden
    • Haags Icoon says:
      12 jaar ago

      Heb Piet Jansen ook meegemaakt dan wel op remise zichtenburg…..was een goeie vent klaar.
      Nu wordt hij met de grond gelijk gemaakt …..tja wat Michel zegt klopt gewoon niet.
      Tja wie heeft deze man binnen gehaald bij ADO vorig jaar??????
      Juist ja eerst nadenken voor dat je een mening geeft over iemand die je niet eens kent …..

      Beantwoorden
  2. fcdhvakg says:
    12 jaar ago

    die snor is niet gek, loopt al Jaren mee en ziet dit prima

    Beantwoorden
  3. bertus kleerekooper says:
    12 jaar ago

    Voetbalkennis en inzicht kan men Derksen niet ontzeggen. Met zijn jarenlange ervaring als speler, trainer en hoofdredacteur van Vi zijn zijn uitspraken zeker serieus te nemen. Natuurlijk is het een zwakte bod om een directeur van een betaald voetbal organisatie weg te plukken bij de HTM. Niet voor niets is PSV druk bezig om Toon Gerbrands los te weken bij AZ. Ervaring en know-how , zowel als contacten en relaties binnen de voetbal wereld zijn goud waard .

    Beantwoorden
  4. freddy says:
    12 jaar ago

    piet jansen heft geluk gehad dat het zo ‘goed’gaat na het ontslag van steijn anders was hij allang weggestuurd

    valt me wel tegen van Kallen en Beijersbergen dat ze er elke keer in slagen een nobody neer te zetten op directeurfuncties

    Beantwoorden
  5. victor says:
    12 jaar ago

    ervaring in de voetballerij was blijkbaar niet nodig

    Beantwoorden
  6. Strijder says:
    12 jaar ago

    Smack on van Derksen! Echter, Beugelsdijk fysieke kracht?? Dat valt ook reuze mee hoor. Ja hij heeft z’n lengte en in de lucht opruimend vermogen, maar ‘kracht’, echt afstoppend vermogen [puur fysiek, spiermassa, kilo’s] de capaciteit om een duel te beslissen heeft ‘ie niet. Rijaard en Heessen hadden dat wel, die wonnen álles. Dat waren echt fysiek sterke ijzervreters (die itt Beugelsdijk bovendien ook konden voetballen -vooral Rijaard-, Heessen was voetballend iets minder dan Rijaard maar wel meer dan Beugelsdijk. Rijaard was best wel compleet en miste alleen verdedigend snelheid op de eerste meters maar eenmaal op snelheid in de gevallen dat ‘ie op tijd anticipeerruimte had kon hij het wel degelijk inlopen en z’n man uitspelen). Wat ik aan de uitspraken van Derksen toe zou willen voegen is dat Van der Kallen een managament headhunter moet aanstellen. Maar misschien is dat ook een beetje tegen beter weten in want er is geen enkele gelauwerde Aegon/Unilever/AkzoNobel/KPN/Siemens/Stork Fokker chief executive die zich met FCDH in zal laten. Dan schiet ‘ie zichzelf in de voet.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧡 𝑫𝒆 𝒘𝒊𝒏𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅! 🧡

Nederland - Zweden is geëindigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privébericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, Fijne Vaderdag! Dit bericht geldt voor alle lieve, leuke, gezellige vaders en in het bijzonder voor de vaders met een Groen Geel Hart. 💛💚

Vind jij dat jouw vader hieraan voldoet?  Tag hem dan in de comments!

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart
    🧡 𝐕𝐎𝐎𝐑𝐒𝐏𝐄𝐋 𝐄𝐍 𝐖𝐈𝐍! 🧡

Vandaag speelt Nederland de tweede wedstrijd van het WK tegen Zweden. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie! 

Voorspel de juiste eindstand van Nederland - Zweden en maak kans op een Den Haag XXL-sjaal van Groen Geel Hart én namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van @rafaels.pastry t.w.v. € 50,00!

👉 Laat jouw voorspelling  achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 20/06 19:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    𝑮𝒓𝒐𝒆𝒏 𝑮𝒆𝒆𝒍 𝑯𝒂𝒓 𝑮𝒓𝒐𝒆𝒏 𝑮𝒆𝒆𝒍 𝑯𝒂𝒓𝒕 𝒑𝒂𝒌𝒕 𝒖𝒊𝒕 𝒐𝒑 𝒅𝒆 𝒃𝒓𝒂𝒅𝒆𝒓𝒊𝒆!

Zaterdag 20 juni staan we vanaf 10:00 uur op de braderie in de Fahrenheitstraat met de leukste en origineelste Haagse artikelen van Groen Geel Hart. En mooi meegenomen: we nemen een flinke lading STUNT-prijzen mee. Dus wil je nog iets scoren voor jezelf, als cadeau of gewoon omdat je Haagse hart er sneller van gaat kloppen? Dan is dit je kans.

Tot zaterdag op de markt! 💛💚

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart

    Groen Geel Hart - © Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - © Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen