KYOCERA Document Solutions Nederland heeft het contract met ADO Den Haag opnieuw verlengd. Daarmee is KYOCERA voor het zevende seizoen op rij naamgever van het stadion.
Sinds 2011 staat de 48 meter lange led-lichtreclame met de stadionnaam op het dak van het stadion, eind 2010 ondertekenden KYOCERA Document Solutions Nederland en ADO Den Haag een overeenkomst daartoe. Jaarlijks rijden er 160 miljoen autoโs langs het stadion wat enorm bevorderlijk voor de naamsbekendheid van KYOCERA is gebleken.
In december vorig jaar werd bovendien een zonnepanelenpark op het dak van het KYOCERA Stadion in gebruik genomen. KYOCERA heeft de zonnepanelen geproduceerd en geleverd. De 2900 zonnepanelen leveren 50% van het jaarlijkse stroomverbruik van ADO Den Haag.
Etienne Hendriks, managing director KYOCERA Document Solutions Nederland: “Al jaren is het KYOCERA Stadion regionaal en landelijk een begrip, als voetbalstadion maar ook als locatie voor fantastische evenementen. Wij zijn er trots op dat onze naam al zoveel jaren verbonden is met dit mooie stadion.”
Mattijs Manders, Algemeen Directeur van ADO Den Haag: “Met KYOCERA Document Solutions Nederland heeft ADO Den Haag natuurlijk al jaren een fantastische partner. Zo’n sterke naam op ons stadion geeft de club veel vertrouwen en helpt ons mede invulling te geven aan onze verdere ambities. Daarnaast is het op รฉรฉn van de drukste verkeersaders van Nederland natuurlijk een fantastisch uithangbord.”
Goed voor de club. jammer dat al die Nederlandse stadions van die stomme commerciele namen hebben. De traditie en het voetbalgevoel heeft verloren van de centen. Vroeger gingen we naar het Zuiderpark, nu gaan we al zeven jaar naar…..??? Ja het heeft geen naam die geschiedenis zal brengen. Misschien ben ik te sentimenteel..