• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

‘ADO Den Haag en SC Heerenveen akkoord over transfer Veerman’

31 juli 2018

Bron: FeanOnline

Bron foto: Youtube

9

SC Heerenveen heeft met ADO Den Haag een overeenkomst bereikt over een transfer van Henk Veerman, weet FeanOnline. Alleen een persoonlijk akkoord tussen de spits en de Hagenezen en een medische keuring staan een overgang nog in de weg.

Veerman had zelf in eerste instantie zijn zinnen gezet op een overgang naar FC Utrecht, maar dat bleek een onhaalbare kaart. Voor de 27-jarige Volendammer is ADO Den Haag een uitstekend alternatief, waar hij bovendien wordt gehaald als eerste spits.

Naar verluidt is er met de transfer een bedrag gemoeid van circa vijf ton. Veerman had in het Abe Lenstra Stadion nog een eenjarig contract tot 2019.

ShareTweetSend

Reacties 9

  1. Nick says:
    8 jaar ago

    Dat zou goed nieuws zijn.. hebben we een spits voor de competitie begint!

    Beantwoorden
  2. peter says:
    8 jaar ago

    ik zie het ook best zitten. Van harte welkom, ondanks dat Veerman zijn contract niet uitdient, net als Johnson.

    Beantwoorden
  3. Michael says:
    8 jaar ago

    Wat is nu waar . Ik las net 2 min geleden dat het moeizaam verloop om hem te halen

    Beantwoorden
    • rick says:
      8 jaar ago

      nog steeds niet waar dus………….

      Beantwoorden
  4. Rick says:
    8 jaar ago

    Weer een wasseneus dus …van as doe eens wat voor geld veerman naar st Pauli gvd worden de mensen weer belazerd!!!

    Beantwoorden
  5. vakkie g says:
    8 jaar ago

    Was ook te verwachten Emmen kon de zes ton niet betalen utrecht vond hem te duur en ado dacht dat ze voor 4.5 ton hem wel binnen zouden halen … veel storm in een glas water dus….en dan zeker heerenveen de schuld geven!! In mei was al bekend dat Veerman 6.5 ton koste dus waarom dit bestuur het de wereld in gooidt dat ze hem kopen ??? die conclusie moet je zelf maar trekken!!!!!!

    Beantwoorden
  6. Nick says:
    8 jaar ago

    Ik denk dat Heerenveen het spel gewoon slim speelt. Ze weten van intresse van meerdere clubs dus schroeven ze de prijs wat omhoog, hoogste bieder mag onderhandelen met Veerman. Als Ado sneller concreet had geworden dan had hij al op het trainingsveld gestaan..
    Wel balen, we willen gewoon een goede spits en dat is Henk!

    Beantwoorden
    • vakkieG says:
      8 jaar ago

      de prijs was in mei al bekend gemaakt iedereen wist deze prijs dus ook ADO

      Beantwoorden
  7. Rijsbergen says:
    8 jaar ago

    Dat gesteggel over Henk Veerman,Jonhson voor statiegeld prijs weg en dat AZ genoeg geld heeft binnen gehaald voor die Marokkaan en Weghorst,misschien kunnen we Jeffrey van As in de Statiegeld automaat proppen,en kijken wat er daar van uitkomst,dan kunnen we daar misschien ,n spits voor aankopen,ben bang dat er niet veel uitkomst,ze hadden gewoon voet bij stuk moeten houden over de transfer som voor Johnson,niks statiegeld bedragen,gewoon 4000,000moeten vragen.Johnson best een aardige voetballer bij ons hoop dat hij daar bij AZ op zijn bek gaat,bij die kut v/d Brom,jankbek.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

TunesiΓ« - Nederland is geΓ«indigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    πŸ”° ➑️ 🟠 Vannacht speelt Oranje zijn derd πŸ”° ➑️ 🟠

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

πŸ“· @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    🧑 π•πŽπŽπ‘π’ππ„π‹ 𝐄𝐍 π–πˆπ! 🧑

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen TunesiΓ«. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van TunesiΓ« - Nederland en maak kans op de β€˜Hagenezen hebben een grote BAG’ van Groen Geel Hart Γ©n namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. € 50,00!

πŸ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

⚽ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er één winnaar uitgeloot.
⚽ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
⚽ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    🧑 𝑫𝒆 π’˜π’Šπ’π’π’‚π’‚π’“ π’Šπ’” π’ƒπ’†π’Œπ’†π’π’…! 🧑

Nederland - Zweden is geΓ«indigd in 5-1 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Tinus Joling!

Jij wint namens Groen Geel Hart een Den Haag XXL-sjaal en namens Rijschool Fly-Over een heerlijk chocoladepakket van Rafael's t.w.v. € 50,00!

Stuur ons even een privΓ©bericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - Β© Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen