• Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
Groen Geel Hart
  • Home
  • Nieuws
  • Columns
    • Brother’s Column
    • Rene’s Column
    • Het Nest van de Ooievaar
  • GroenGeelHart TV
  • Webshop
  • Onze club
    • Speelschema
    • Historie
    • Vriendenclubs
  • Links
    • ADO Den Haag
    • ADOfans
    • Club achter de Duinen
    • Northside.nl
    • FCDH
    • ADO Jeugd
    • ADO Den Haag Vrouwen
    • De Haagse Voetbalhistorie
    • Haaglanden Voetbal
    • ADO Headliner
    • Aadmansveld.nl
    • Richard Mulder Fotografie
  • Algemene voorwaarden
  • Verzending en retour
  • Privacy Policy
  • Adverteren
  • Contact
  • Inloggen
Winkelmand / € 0,00

Geen producten in je winkelwagen.

No Result
View All Result
Groen Geel Hart
No Result
View All Result
Home ADO Nieuws

Aleksandar Bjelica na omzwervingen op huurbasis terug bij ADO

2 september 2019

Bron: ADO Den Haag

Bron foto: ADO Den Haag

9

Aleksandar Bjelica keert terug bij ADO Den Haag. De 25-jarige verdediger, die tussen 2009 en 2012 in de Haagse jeugdopleiding speelde, wordt voor รฉรฉn seizoen gehuurd van de Poolse club Korona Kielce.

Als oud-jeugdspeler van Quick Boys, Ajax en VV Katwijk speelde Bjelica drie jaar in de jeugdopleiding van ADO Den Haag. Via FC Utrecht, Sparta Rotterdam, PEC Zwolle, Helmond Sport, KV Mechelen en KV Oostende kwam de in Serviรซ geboren verdediger afgelopen winter bij Korona Kielce terecht. De Poolse club laat hem nu dus op huurbasis in het Cars Jeans Stadion spelen.

Manager Voetbalzaken Jeffrey van As: โ€œIk ken Aleksandar vooral van zijn tijd bij Helmond Sport, maar natuurlijk ook van zijn andere clubs en zijn periode in de jeugdopleiding van ADO Den Haag. Hij is een speler die op meerdere positie uit de voeten kan; als linksback en centrale verdediger, maar eventueel ook met de punt naar achteren op het middenveld. Aleksandar is een speler met internationale ervaring, die leiding kan geven aan een verdediging, rust aan de bal heeft en bovenal een felle verdediger is.โ€

ShareTweetSend

Reacties 9

  1. Marco says:
    7 jaar ago

    Waarom halen we een verdediger terwijl we met pinas, beugelsfdijk, kanon, Meijers en die jonge ewijk al aardig bezet zijn? Is dit een transfer om te laten zien dat ze spelers halen? Goppel laat je gaan, wat qua huurconstructie wel verstandig is maar haal er dan wel iemand voor die positie op terug. Voorin en zeker op het middenveld ontbreekt t aan creativiteit. Hopelijk komt er nog iemand bij. Dit is een team van werkers en minder voetbal in de ploeg.

    Beantwoorden
  2. Nick says:
    7 jaar ago

    Je moet toch gewoon een tien kunnen aantrekken? Deze jongen in de breedte is prima maar ik wil een transferbericht zien dat er een aanvallende middenvelder wordt aangetrokken..

    Beantwoorden
    • Peter de Groot says:
      7 jaar ago

      Die schijnen we te hebben !
      Er is vrijdag iemand op gesprek geweest….
      Ik verwacht nog wel nieuws binnenkort

      Beantwoorden
  3. Rijsbergen says:
    7 jaar ago

    Ik geef deze mannen groot gelijk,aanvaallers moeten we hebben en geen verdedigers meer,dat staat al aardig achterin,Tommy,Kanon,Ewijk,Meyers en Bakker kan als het moet ook achterin spelen.?

    Beantwoorden
  4. Rick070 says:
    7 jaar ago

    Verdedigers lopen er genoeg ook bij de beloftes…weer een hoop euros de goot in voor jan lul deze jongen zal nooit aan spelen toekomen. Wat een lachertje wordt die van As totaal geen benul van wat hij doet. Ff uitreken watbhij de laatste 2.5 jaar heeft gehaald voor niks…… zelfs nu weer drie spelers waarvan je op dit moment niets hebt. De ruzie met pa Pinas heeft ervoor gezorgd dat pinas nu pas speelt. Bedankt technische staf amateurs.

    Beantwoorden
  5. VakkieG says:
    7 jaar ago

    Weer een uit de lucht gegrepen transfer. Totaal overbodig!

    Beantwoorden
  6. robz says:
    7 jaar ago

    Vurnon Anita is tranfervrij las ik. Misschien een optie?

    Beantwoorden
    • Marco says:
      7 jaar ago

      Anita is toch verdedigende middenvelder? Ik denk dat we juist meer naar voren toe moeten denken op het middenveld.

      Beantwoorden
  7. Rijsbergen says:
    7 jaar ago

    Vuron Anita ophalen kost niet veel,maar weer โ€˜n speler die misschien met โ€˜n rollator loopt,maar we kunnen het proberen.

    Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • VOLGENDE WEDSTRIJD

  • VOLG ONS OP SOCIAL MEDIA

  • LAATSTE WEDSTRIJD

    17 mei 2025
    0 - 1
    Nacompetitie
    Bingoal Stadion
    N/A

    ADO Den Haag – SC Telstar

  • BEZOEK ONZE WEBSHOP

  • STAND KEUKEN KAMPIOEN DIVISIE

  • VOLG GROEN GEEL HART OP INSTAGRAM

    NOG 1 WEEK! ๐Ÿ”ฐ Nog 1 week tot de traditionele o NOG 1 WEEK! ๐Ÿ”ฐ

Nog 1 week tot de traditionele oefenwedstrijd tegen H.V.V. Laakkwartier. ๐Ÿค๐Ÿ’›๐Ÿ’š

๐Ÿ“ท @orangepicturesnl 

#ado #adodenhaag #denhaag #fcdh #fcdenhaag
    ๐Ÿงก ๐‘ซ๐’† ๐’˜๐’Š๐’๐’๐’‚๐’‚๐’“ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’Œ๐’†๐’๐’…! ๐Ÿงก

Tunesiรซ - Nederland is geรซindigd in 1-3 en daarmee hebben we een winnaar van onze WK-actie! Gefeliciteerd Corine Batenburg!

Jij wint namens Groen Geel Hart een โ€˜Hagenezen hebben een grote BAGโ€™  en namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

Stuur ons even een privรฉbericht met je telefoonnummer, dan zorgen we dat de prijzen jouw kant op komen en je ze in ontvangst kunt nemen.

Iedereen bedankt voor het meedoen! Houd onze pagina in de gaten, want er komen nog meer leuke acties aan.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal
    ๐Ÿ”ฐ โžก๏ธ ๐ŸŸ  Vannacht speelt Oranje zijn derd ๐Ÿ”ฐ โžก๏ธ ๐ŸŸ 

Vannacht speelt Oranje zijn derde wedstrijd op het WK. In de eerste twee duels was Crysencio Sumerville beide keren trefzeker.

Op 31 augustus 2019 maakte Summerville zijn debuut voor ADO Den Haag en zijn eerste minuten in de Eredivisie.

Scoort Summerville vannacht voor de derde wedstrijd op rij?

๐Ÿ“ท @orangepicturesnl 

#adodenhaag #ado #denhaag #wk26 #oranje
    ๐Ÿงก ๐•๐Ž๐Ž๐‘๐’๐๐„๐‹ ๐„๐ ๐–๐ˆ๐! ๐Ÿงก

Na de overtuigende 5-1 overwinning speelt Nederland de laatste poulewedstrijd van het WK tegen Tunesiรซ. Groen Geel Hart en Rijschool Fly-Over pakken daarom opnieuw uit met een mooie winactie!

Voorspel de juiste eindstand van Tunesiรซ - Nederland en maak kans op de โ€˜Hagenezen hebben een grote BAGโ€™ van Groen Geel Hart รฉn namens Rijschool Fly-Over een cadeaubon van @jumbomieremet t.w.v. โ‚ฌ 50,00!

๐Ÿ‘‰ Laat jouw voorspelling achter in de reacties en wie weet ben jij de winnaar!

โšฝ Bij meerdere juiste voorspellingen wordt er รฉรฉn winnaar uitgeloot.
โšฝ Voorspellingen doorgegeven na 26/06 01:00 uur worden niet meegerekend.
โšฝ De prijzen zijn niet inwisselbaar voor contanten.

#ado #fcdh #adodenhaag #denhaag #fcdenhaag #groengeelhart #rijschoolflyover #wk26 #nederland #nederlandselftal #voetbal

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2024, Alle rechten voorbehouden

    No Result
    View All Result
    • Home
    • Nieuws
    • Columns
      • Brother’s Column
      • Rene’s Column
      • Het Nest van de Ooievaar
    • GroenGeelHart TV
    • Webshop
    • Onze club
      • Speelschema
      • Historie
      • Vriendenclubs
    • Links
      • ADO Den Haag
      • ADOfans
      • Club achter de Duinen
      • Northside.nl
      • FCDH
      • ADO Jeugd
      • ADO Den Haag Vrouwen
      • De Haagse Voetbalhistorie
      • Haaglanden Voetbal
      • ADO Headliner
      • Aadmansveld.nl
      • Richard Mulder Fotografie
    • Algemene voorwaarden
    • Verzending en retour
    • Privacy Policy
    • Adverteren
    • Contact

    Groen Geel Hart - ยฉ Copyright 2021, Alle rechten voorbehouden

    Welkom terug!

    Log hier in op Groen Geel Hart

    Wachtwoord vergeten?

    Nieuw account aanmaken

    Fill the forms bellow to register

    All fields are required. Inloggen

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Inloggen