ADO Den Haag en TOTO hebben de handen ineengeslagen voor een meerjarige samenwerking. Dit houdt onder meer in dat het logo van TOTO tot medio 2023 op de mouw van de wedstrijdshirts van ADO Den Haag zal prijken.
ADO Den Haag en TOTO zijn dus niet alleen meer buren, maar nu ook partners van elkaar. Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij TOTO: βTOTO is vanaf haar oprichting in 1957 innig verbonden met de Haagse regio. Het hoofdkantoor van TOTO kijkt uit op het Cars Jeans Stadion van ADO Den Haag. Wij zijn trots dat deze verbondenheid nu tot uitdrukking komt in de sponsoring van ADO Den Haag.β
βWe zijn zeer verheugd met de samenwerking met TOTOβ, reageert Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag. βBij ADO Den Haag is de lokale verbinding altijd groot, maar Den Haag is ook een internationale stad waarbij organisaties met een A-status passen. In dat opzicht is dit een nieuwe mijlpaal voor onze club, die ons meer allure kan geven in en richting de stad. TOTO is een merk dat uitstekend past bij de stappen die we hierin willen zetten. We kijken uit naar een prettige samenwerking.β
Over TOTO
TOTO is een oer-Hollandse aanbieder van sportweddenschappen en de enige legale aanbieder van sportweddenschappen in Nederland. Elke dag is er een groot aanbod van sportwedstrijden waarbij de speler een voorspelling kan plaatsen op een sportwedstrijd. TOTO is één van de zeven spellen van Nederlandse Loterij. Jaarlijks investeert Nederlandse Loterij meer dan 45 miljoen euro in de Nederlandse sport via het NOC*NSF.
De centen zijn hard nodig. Begrijpelijk. Jammer weer is dat die shirts volledig volgeplakt zijn met reclame. Het ziet er niet uit die shirts. Er was een tijd dat het shirt bij club en fans nog heilig was…
Laten ze maar weer proberen de namen van de spelers op het shirt te krijgen,dan kunnen we weer eens lezen wie wie is,volgens mij moet dat kunnen lukken,nu zijn het los lopende reclame zuilen.
Psv strijkt miljoenen op met deze sponser!!! En ADO???